Alex Ferguson (Manchester United), José Mourinho (Real Madrid)

  ترکیب احتمالی

 
رئال مادرید

Casillas
Arbeloa , Sergio Ramos , Pepe , Coentrão
Xabi Alonso , S. Khedira
A. di María, M. Özil ,Cristiano Ronald
K. Benzema
 
منچستر یونایتد

De Gea
Rafael , R. Ferdinand, N. Vidić,  P. Evra
M. Carrick, T. Cleverley
A. Valencia, W. Rooney, S. Kagawa
R. van Persie



سایت گل-په په مدافع پرتغالی رئال مادرید پس از سپری کردن مصدومیت از ناحیه قوزک پا حالا کاملا با رسیدن به آمادگی کامل می تواند در بازی چهارنشبه شب برابر منچستر یونایتد از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میادین بازگردد.

ژآبی آلونسو و رافائل واران پس از رهایی از بند مصدومیت برای این بازی حساس در دسترس هستند اما ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه بان اصلی رئال مادرید مصدوم و به این بازی نمی رسد.

سامی خدیرا،آنخل دی ماریا و مسعود اوزیل  پس از آنکه در جریان بازی گذشته استراحت کردند همگی ظاهرا در بازی چهارشنبه شب از ابتدا در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

شرایط فیل جونز و جانی اوانس دو مدافع منچستر یونایتد نیاز به بررسی بیشتر دارد پس از آنکه این دو بازیکن در جریان پیروزی 2-0 برابر اورتون با مصدومیت جزئی روبرو شدند.

دارن فلچر هافبک به دلیل بیماری برای این بازی به تیم دعوت نشده اما اشلی یانگ و مایکل کریک از مصدومیتی که داشتند بهبود یافتند.



  آیا می دانستید؟


  • رئال مادرید از شش مصاف اخیرش در سانتیاگو برنابئو پنج بار موفق به کسب پیروزی شده و در 33 بازی اخیر خانگی در مجموع رقابت ها شکست نخورده اند ( 27 پیروزی و شش تساوی )

  • قهرمان فصل گذشته لالیگا از هشت مصاف اخیرش با منچستر یونایتد در رقابت های اروپایی تنها سه بار پیروز شده ( 3 برد،3تساوی و 2 باخت )

  • کریستیانو رونالدو ( تصویر سمت راست ) بین سال های 2003 تا 2009 پیش از انتقال با مادرید،با 118 گل زده 292 بازی برای منچستر یونایتد انجام داده


  • منچستر یونایتد در 14 بازی اخیرش در مجموع رقابت ها هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اما از 9 بازی اخیر خارج از خانه تنها چهار بار پیروز بوده اند ( 4 برد،سه تساوی و 2 شکست )


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391 ا 10:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.